Blogia
LUCIA8

Nowa łatka modna z pełnym hackiem Ultimate Hangman Go

https://firstgamehack.com/game-355166919.html

 

Recenzja: Jest to wciągająca gra, zwłaszcza przy użyciu losowych słów SAT. Moja rezerwacja jest zbyt często, nawet na iPhone 6S Plus, sztuka, słodka jak to jest, nadpisuje słowo i tracę poczucie tego, co tam jest. To może rzucić namiętnego gracza na krok. Nie mam też pojęcia, jaki jest system przydzielania punktów dla danej gry. Chciałbym być w stanie zoptymalizować moje wyniki, ale ta strategia mnie wymyka. Wreszcie próba zakwestionowania przyjaciela na innym urządzeniu zakończyła się niepowodzeniem, nie mając wskazówek, jak to zrobić poprawnie, ani nie powiadomić, że wyzwanie się nie powiodło. Dzięki poprawkom do tych problemów dałbym tej grze entuzjastyczne 6 gwiazdek, jeśli tylko mogłem; 140 Przegląd; Abstrakt: Ultimate Hangman Go to gra w kata z 4 niesamowitymi motywami (Doodle Hangman, Chillin 'Chalk, Christmas Snowman and Flower Power), 11 wspaniałych piosenek i 73 kategorie słów, w tym 7 losowych trybów; Wydawca: EnsenaSoft; Gatunek: Zarząd; Wersja: 1.0.31.

 

0 comentarios